Aflysning af sportsugen 2020

image Sportsugen 2020 aflyses på grund af Corona restriktioner
09. juli 2020 kl. 14:35
Flemløse Boldklub afholder IKKE sportsuge i 2020!

Bestyrelsen i Flemløse Boldklub har længe afventet, håbet og krydset fingre for, at der måske var en chance for en normalisering af de forhold, som vi alle har måttet leve med her under Corona krisen. Især har vi kigget på de betingelser, der gælder for offentlige arrangementer.
På trods af at samfundet er åbnet mere op, og antal af personer der er underlagt forsamlingsforbuddet er øget, er der stadig rigtig mange retningslinjer, lovkrav og restriktioner forbundet med at afholde et arrangement som en sportsuge/byfest.
Vi skal som ansvarlig bestyrelse kunne stå inde for, at afviklingen af en sportsuge sker under trygge og sikre forhold, og med de pladsmæssige begrænsninger vi har til rådighed, kan vi simpelthen ikke garantere dette.

Derfor må vi træffe den tunge beslutning at aflyse sportsuge/byfest i 2020!

Det er en rigtig trist situation både i forhold til det rent sportslige, hvor vi havde håbet på bl.a. at kunne præsentere en masse ungdomshold i vores nye FEH holdsamarbejde, men selvfølgelig ikke mindst i forhold den store lokale opbakning fra frivillige, trænere, medlemmer, udvalg og ikke mindst de mange besøgende fra nær og fjern.

MEN... Vi garanterer, at vi vender stærkt tilbage i sommeren 2021, hvor vi vil være klar til at give den fuld gas som vi plejer i vores sportsuge/byfest i Flemløse!
............. hvis Coronaen altså tillader det !

God sommer til alle, og vel mødt til efterårs sæsonen på Flemløse Stadion.

På bestyrelsen vegne

Torben Eriksen