Old Boys - Vestfynsrækken

Vestfynsrækken er en privatturnering for old boys spillere der kan repræsentere enten en boldklub, forening eller et privat sammensat hold. Der er ingen forbindelse mellem kampe i DBU regi og i Vestfynsrækken, så man kan sagtens spille i begge turneringer samtidig uden at man bliver låst i forhold til DBU turneringsreglementer.

Turneringsregler for V.O.B 7-mands fodbold - 2021:

Der spilles efter gældende DBU spilleregler for 7-mands fodbold - se dem her.

Med mindre andet er aftalt, spilles alle kampene kl. 19:00 om torsdagen. Mulighed for ændring af spilletidspunktet pga. mørke i efterårssæsonen.

Spilletid 2 x 30 minutter Reglerne for deltagelse i kampene er at man som spiller er over 30 år. Højeste aktive niveau serie 3.
Der spilles ikke i uge 22 p.g.a. helligdag (Kristi Himmelfartsdag) og der holdes også spillefri i juli. Der vil være præmier til de 3 bedste hold i turneringen.

NYHED! Ny turneringskoordinator: Michael Nielsen Tlf. 60234450 oldboys@m-photo.dk