Ny tøjsponsor til alle trænere i FEH holdsamarbejdet

image Rise Sparekasse er blevet tøjsponsor for FEH holdene
14. september 2020 kl. 11:34
FEH trænerne har alle fået nye træningsdragter
Lokal Sponsorstøtte til det FEH Fodbold ungdomssamarbejde:
Endnu en lokal virksomhed støtter økonomisk op omkring samarbejdet for ungdomshold mellem Flemløse, Ebberup og Haarby Boldklub, men denne gang er det ikke spillerne, men derimod trænerne der får glæde af sponsoratet. Virksomheden Fipros, beliggende i Ebberup, har nemlig sponsoret nye træningsdragter og
T-shirts til samtlige FEH ungdomstrænere i samarbejdet, dvs. trænerne for hold fra U11 til og U16 Piger.
Fipros holder til i det tidligere Sønderbys Fabrikker, og beskæftiger sig med lønproduktion af fødevareingredienser og detailpakkede fødevarer. CEO Conny Twisttmann begrunder beslutningen omkring støtten således:
”Som lokal forankret virksomhed er det at bakke op omkring et aktivt lokalsamfund en helt naturlig ting, da vi dermed også er med til at gøre området attraktivt for både nuværende og kommende medarbejdere, så det er en ren win-win situation”.
Formand for Ebberup Boldklub, Bo Hartmann, tilføjer:
”I en opstartfase med et sådant holdsamarbejde mellem 3 klubber er der jo rigeligt med praktiske og administrative udfordringer, så det at vi trods ikke også skal kæmpe med økonomien i samme grad er en kæmpe hjælp!”
På præsentationsbilledet ses i midten Bo Hartmann fra EIF og Conny Twisttmann, CEO hos Fipros, omgivet af nogle af trænerne fra U11 og U12 holdene.