NYT TRÆNERTEAM FOR FB HERRE SENIOR I 2024

image Fra venstre: Asissistentræner Anders Hansen, seniorformand Michael Hemmningsen og Cheftræner Nikolaj Bager
03. november 2023 kl. 13:18
Flemløse Boldklub's nye trænerteam for herre senior sæson 2024

BYD VELKOMMEN TIL NIKOLAJ OG ANDERS!

Vi er rigtig glade for at vi nu kan præsentere det nye træner dream-team for den kommende sæson 2024: Nikolaj Bager (28) og Anders Hansen (32), som begge er tidligere tilhørende i Gelsted Boldklub - Nikolaj som træner og Anders som aktiv spiller. Det vil sige at det bliver et kendt samarbejde som nu fortsættes i Flemløse Boldklub, og vi ser frem til at få disse nye, unge friske gutter tilknyttet vores herre senior afdeling, og vi glæder os allerede til samarbejdet i den kommende sæson i serie 1 kval-rækken.

Udskiftning af trænerteamet sker helt udramatisk, da vores tidligere trænere Kurt Nymand og Ole Kjær Jensen helt efter eget ønske har valgt at trække sig lidt i baggrunden, Kurt sidder pt i FB's bestyrelse, og Ole vil fremadrettet arbejde for det brede seniorsamarbejde i Flemløse Boldklub.

Vi er derfor fortrøstningsfulde både for den kommende sæson, men også på den lange bane hvad angår udvikling og styrkelse af Flemløse Boldklub som forening.

Vi håber at både gamle som nye spillere vil tage godt imod Nikolaj og Anders, vi ses på fodbanerne efter en velfortjent vinterpause.

På bestyrelsens vegne

Torben Eriksen