OPSTART AF BØRNEFODBOLD I FLEMLØSE BOLDKLUB

image Opstart af børnefodbolden i Flemløse Boldklub
24. marts 2023 kl. 15:20
Flemløse Boldklub tilbyder nu at få gang i fodboldtræning for de 4-6 årige

Fuglene synger, solen skinner (nogen gange) og det betyder at fodbold-foråret nærmer sig med hastige skridt!

Som noget helt nyt vil Flemløse Boldklub i dette forår forsøge at tilbyde børnefodbold for alle 4-6 årige drenge og piger, som kunne tænke sig at prøve hvad det vil sige at gå til fodbold. Det overordnede tema for opstarten vil være "Bold & Leg", og det primære vil være at skabe et miljø i boldklubbens regi hvor alle kan være med, og hvor man kan hygge sig med at spille/lege med fodbolden.

FØRSTE TRÆNING ER TIRSDAG D. 11. APRIL KL: 16.30 - 17.30

- Hvilket fremadrettet vil være fast træningsdag

Boldklubben har et lille udvalg af nogle forskellige små størrelser fodboldstøvler til salg for billige penge (75 kr./par), hvis man nu lige vil afprøve det først!

For nærmere info eller hvis du/I har spørgsmål, så kontakt venligst:

Tom Moritzen

Mobil: 51 42 72 53

Vi håber på opbakning til at få startet børnefodbolden op igen i Flemløse/Voldtofte området, og ser frem til at byde spillere og forældre velkommen i Flemløse Boldklub!

VI SES!!