Træningsbanen i Flemløse er nu klar til brug igen

image Med støtte fra DGI/DIF foreningspulje er træningsbanen blevet gjort klar til fodbold igen!
25. maj 2020 kl. 12:40
En flot nyrenoveret fodboldbane står nu klar til brug på Flemløse Boldklub's træningsanlæg!

Med støtte fra DIF og DGI's foreningspulje kan Flemløse Boldklub nu sætte gang i fodboldtræningen på en flot og veltrimmet bane.
Flemløse Boldklub fik i efteråret 2019 bevilliget 40.000 kr.  i støtte fra DIF og DGI's foreningspulje. Med bevillingen kunne vi i samarbejde med Assens Kommune give vores træningsbane en længe tiltrængt renovering og eftersåning af nyt græs.

I Flemløse Boldklub glæder vi os til at kunne byde vore medlemmer velkommen til en masse fodboldspil, selvfølgelig under hensyntagen til de aktuelle retningslinjer fra DBU. Derfor er banen også blevet opdelt i 4 zoner med plads til 10 personer i hvert område, alt sammen efter foreskrifterne.

I denne uge kan vi glæde os til at få opstart af bl.a. Old Boys træning idag mandag aften kl. 19.30, i ugens løb vil desuden FB U9, FEH U10 og FEH U11 samt også FH Senior få glæde af den fine bane.

Vi håber at alle vil være med til at passe både på hinanden og den nye græsbane.

På bestyrelsen vegne

Torben Eriksen