Træningsopstart for Flemløse Boldklub's Herre senior hold

image Herre senior træningen starter op igen efter vinterpausen
23. januar 2024 kl. 14:56
FB's Herre senior hold starter op igen efter vinterpausen

Så er det snart februar og sneen er begyndt at smelte igen. Det er ensbetydende med at den kommende fodboldsæson er på vej, og derfor er det tid til første træning for
herre seniorer i Flemløse Boldklub.

Det sker lørdag d. 3. februar kl. 10:30 på træningsbanen i Flemløse

Der er mulighed for omklædning både før og efter træning. Efter træningen er der en lille snak i klubhuset, og der vil blive serveret lidt mad efter en god gang træning.

Vi har i år fået tilgang af et nyt trænerteam bestående af Nikolaj Bager og Anders Hansen. Det er et samarbejde vi ser meget frem til, og vi håber at der er en masse nye, såvel som gamle spillere, som vil møde op og give dem en god start i klubben.

Vi skal i foråret spille med i serie 1 kval. rækken, lige som vi forventer at tilmelde et serie 4 hold.
Så uanset niveau vil der være mulighed for at komme ud at spille fodbold.

Vi er en klub hvor der er plads til alle og det betyder ikke noget om du er 18 eller 40 år, har spillet fodbold de sidste 20 år eller gerne vil i gang igen efter nogle års pause.
Mød op og se om ikke det her er lige det som passer til dig.

Vi har fokus på det sociale i klubben, og sørger for at de ydre rammer er i orden, så alle syntes det er en fornøjelse at komme i klubben.

Så kom frisk til træning d. 3/2 kl. 10:30 og se om det er noget for dig.

Har du nogle spørgsmål så tøv ikke med at kontakte
cheftræner Nikolaj Bager på 51374136 eller
seniorformand Michael Hemmingsen på 20844843.