Træningsstart for Flemløse Boldklubs kvinde senior

image FB's kvinde senior hold starter op igen efter vinterpausen!
04. februar 2024 kl. 19:29
FB's kvinde senior starter op igen efter vinterpausen!

Nu nærmer foråret sig, dagene bliver længere, og temperaturen stiger lige så stille. Det er ensbetydende med at fodboldsæsonen snart begynder, og derfor er det tid til første træning for Flemløses Dame senior hold.

Det sker onsdag d. 14. februar kl. 20.00 – 21.00 på kunstgræsbanen i Glamsbjerg.

Vi er et hold som sætter fællesskabet højt, og mener det både skal være sjovt at komme til træning, men også gerne vil have lidt sved på panden.

Vi er en trup som spænder fra 17 til 50 år. Vi har både rutinerede spillere og nogle som næsten lige er begyndt med at spille fodbold. Så om du har spillet som barn eller bare lige har holdt et par års pause fra fodbold, så kom og vær med i fællesskabet.

Vi spiller med i DBU 7-personers række for kvinder. Så uanset om du gerne vil spille kamp eller bare gerne vil ned og have lidt motion, og noget socialt samvær så er du velkommen.

Mød op og se om ikke det her er lige det som passer til dig.

Vi har fokus på det sociale i klubben, og sørger for at de ydre rammer er i orden, så alle syntes det er en fornøjelse at komme i klubben.

Vi er en klub som tager kvinde fodbold seriøst og gerne vil bakke op om at flere kvinder begynder at spille fodbold.

Så kom frisk til træning d. 14/2 kl. 20:00 og se om det er noget for dig.

Så snart vejret er til at træne på græs, så rykker vi træningen til Flemløse fra kl. 19.00 – 20:30, som er vores normale træningstid. Kampe forsøger vi ligeledes at spille i hverdagen.

Har du nogle spørgsmål så tøv ikke med at kontakte træner Stefanie Winther på 28834688 eller seniorformand Michael Hemmingsen på 20844843.